expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7 Sept 2015

Travel post - Kefalonia - Xi, Platia Ammos, Petani bach

We have few more posts from Greece, than continue with some fall outfits ;) Today we are on Paliki peninsula, Kefalonia. This day we visited three beaches: Xi, Platia Ammos and Petani. Xi beach is completely different from all other beaches on this island. It's red sand and high cliffs makes it so unique. We tried to get to second beach, Platia Ammos, but the steps were broken in recent earthquake so we had to go back unfortunately. We ended this day on Petani beach, enjoying the most beautiful sunset I've ever seen. The sun goes straight into the water coloring it in orange and red tones. It's magical!

Znam, uveliko kasnim sa postovima. Nisam objavila ni sve postove iz Grčke, a u međuveremenu sam bila na još jednom kratkom odmoru, ali o tome kasnije. Potrudiću se ovih dana da objavim što više zaostalih postova. Danas nastavljamo sa Kefalonijom. Ovaj dan je bio rezervisan za obilazak Paliki poluostrva na kome su smještene tri lijepe ali i jako različite plaže : Xi, Platia Ammos i Petani. Da bismo izbjegli dugu vožnju do Xi plaže, prešli smo trajektom iz Argostolija u Lixouri i nastavili još par kilometara do same plaže. Za razliku od svih plaža koje sam vidjela do tad na Jonskim ostrvima, ova je sasvim drugačija. Narandžasti, skoro crveni sitni pijesak i visoke okomite stijene koje je okružuju. Prizor totalno neobičan za ovo ostrvo ali za promjenu prija. Nakon par sati uputili smo se do sledeće plaže, Platia Ammos. Tu slijedi moje najveće razočarenje. Jako sam željela da posjetim ovu plažu jer izgleda predivno i nikad nema gužve. Ogromna je i na njoj nema nikakvih sadržaja. Do skoro se do nje moglo doći samo brodom, ali su prije par godina izgrađene stepenice. Nakon jako nezgodnog spusta autom ukazuje se veličanstven prizor, samo hmm jako čudno, na plaži nema ama baš nikoga. Tu smo sreli jedan par iz Česke koji je došao motorom i puni poleta počeli da se spuštamo stepenicama, da bismo tek pri kraju shvatili da zadnjeg dijela stepenica nema. Urušile su se u odronu prilikom zemljotresa koji su jako česti na Kefaloniji. Ono što me naljutilo jeste to da nikakvog znaka nema. Ukoliko budete željeli da posjetite ovu plažu, dobro se raspitajte da li su stepenice u funkciji, jer je sam put do plaže grozan. Nastavljamo dalje do Petani plaže koju smo planirali za kasno poslijepodne jer su zalasci sunca na ovoj plaži, kažu, najljepši na cijelom ostrvu. Da, definitivno potvrđujem da jesu. Sunce zalazi pravo u more, bojeći ga svim nijansama narandžaste i crvene koje možete zamisliti. Čista magija!

Maja

Xi beach

Platia Ammos

Petani beach

jumpsuit / kombinezon : Shein (here)
hat / sesir : C&A
bag / torba : Woman Secret

1. Predivan post! :)

2. Zaista prelijepe slike i zanimljiv tekst. Poz. :)

3. Beautiful photos! Love your romper!

4. Magija je prava reč! Prelepo! :) Šteta za stepenice i tu plažu, imaću to u vidu ako se nekada uputim tamo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...