expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

3 Apr 2014

Out of my comfort zone



Well this is something you didn't expect from me, as the title of this post said it is 'out of my comfort zone'. I think every one of us sometimes feels like wearing something that maybe isn't his style. That's my thing with these Converse. I wanted to wear them for a long time, but not that much so I would buy one. So i took my sister's pair. We went for a walk and to have lunch and I have to say, they are so comfortable! But hey, you already know that right? :) So many people I know own at least one pair of these. There is so many of them in different colors in stores nowadays, even the pastel ones, so I get tempted of maybe buying one... :) Do you wear Converse, or you are a high heels girl like me? Or maybe both?

Okej, ovo je nešto u čemu me do sada niste vidjeli, kao što i sam naziv posta kaže 'out of my comfort zone'. Mislim da svako od nas osjeti potrebu da ponekad obuče nešto što možda ne pripada vašem stilu. Tako sam ja oduvijek imala želju da pronosam starke, ali ne dovoljno da bih ih kupila, da se razumijemo! Sreća pa sestra i ja nosimo isti broj obuće, tako da sam ukrala njene. Išle smo u šetnju i na ručak i mogu vam reći da su zaista jako udobne. Mislim, vi to vjerovatno već znate zar ne? :) Većina ljudi koje znam imaju bar jedan par starki, sada ih već u radnjama ima u svim bojama, čak i pastelnim hmm... Dolazim u iskušenje :) Da li vi nosite starke, ili ste pak djevojka za visoke potpetice kao ja? A možda i  jedno i drugo?

Maja














jacket/jakna: SheInside (here)
shirt/košulja: Romwe (here)
pants/pantalone: Zara
sneakers/patike: Converse


25 comments:

  1. Anonymous3/4/14 21:37

    I za jedno i za drugo sam! :)
    Imam 2 para starki, a jedne su stare skoro 10 god (iz ranih tinejdzerskih dana) i jos uvek ih nosim.
    Odlicna kombinacija, kao i uvek ;)

    ReplyDelete
  2. lijepo tis toje starke, ja svoje nosim oduvijek :)

    ReplyDelete
  3. Pa imamo i mi dusu, like like:) Lepo ti stoji ;)

    ReplyDelete
  4. Super ti stoje ove boje :)

    ReplyDelete
  5. ja se kunem u starke...:)...jako dugo sam ih izbjegavala, jer imam malu nogu i bila sam ubijedjena da noga u njima izgleda jos sitnije,sve dok ih nisam, na nagovor, probala u radnji i od tada se ne odvajam od njih...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja naprotiv imam veliko stopalo u odnosu na moju visinu. Dijelom i zbog toga izbjegavam ravnu obucu a i mnogo se ljepse osjecam na stiklama :)

      Delete
  6. Ja ih nikad nisam imala, a ponekad me privlače, no nisam sigurna bi li ih nosila.. Tebi pristaju,iako te je uvijek lakše povezati s potpeticama :)

    ReplyDelete
  7. Starke i jaknica, presavrseno :))

    ReplyDelete
  8. Jakna mi je predobra! Uz starke odlično pristaje. :)

    ReplyDelete
  9. super outfit ! :D love the bomber jacket :)

    ReplyDelete
  10. Love your pants :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  11. Ideal look, ideal combinación!!
    Estas guapisima con este look casual, me encanta.

    Besos mil.

    ReplyDelete
  12. Divno, jaknica je savršena, dala dušu za proljeće :*

    ReplyDelete
  13. I kod mene je bio isti slučaj, starke sam kupila tek skoro jer iz nekog razloga nisam sebe videla u njima, a sad bih ih stalno nosila. U suštini skoro sve nosim i slažem se da treba eksperimentisati, a tebi i taj stil odlično pristaje ;)

    ReplyDelete
  14. odlicno, svidja mise kombinacija boja :)
    New post guys, check out and tell me what you think
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/04/multicolored-scarf.html

    ReplyDelete
  15. Bas ti super stoji ovaj fazon! Nosim starke, ali sam definitivno devojka za visoke potpetice! :*

    ReplyDelete
  16. ja sam i jedno i drugo:) Imam jedne ala starke i ponekad ih nosim. odlična kombinacija!

    ReplyDelete
  17. Bas je lepa kombinacija boja duksa i pantalona <3 i starke ti lepo stoje!
    Sto se mene tice, i starke, i visoke potpetice - ne mogu da se odlucim :))

    ReplyDelete
  18. Wow, wonderful photos on your blog :)
    http://thekontemporary.blogspot.de/

    ReplyDelete
  19. Great look and the varsity style. I love the jacket. Beautiful and your beautiful photos. I love your blog. I follow you through Blogovin! Kissessss
    Nekane
    http://nekane2020.blogs.elle.es

    ReplyDelete
  20. Love this letterman jacket! I used to have one but I lost and I have been sad ever since. You have a great style by the way! :)

    www.ensembledeux.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...