expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6 May 2014

Travel post - Tuscany




Today I present you photos from my mini vacation in Tuscany. We visited Florence and medieval villages of San Gimignano and Volterra. You just have to love Tuscany, that green hills and isolated villas surrounded by cypresses. It was my birthday that day too, so we had a piece of cake at the end of the day. As for the outfit I wore this romantic dress from FrontRowShop, just had to cut it a bit, cause it was too long for my height. I added biker boots and leather jacket to make it more casual. Hope you will like these photos!


Obožavam Italiju! Mislim da je to zemlja koju sam najviše puta posjetila, što turisticki što poslovno, skoro da sam je obišla uzduž i poprijeko. Volim sve, od nonšalatnosti ljudi, stila, hrane, kulture, ma sve. Ovo je moj treći boravak u Firenci, ali definitivno najdraži. Ranije sam uvijek nekuda žurila, ovaj put je bilo vremena i za šetnju, za ispijanje kafa i za razgledanje.  Počinjem od našeg drugog dana boravka u Toskani, jer smo prvi dan stigli kasno zbog ogromnih  gužvi na granicama i protrčali smo kroz Firencu sa vodičem. Međutim drugog dana prva stavka na rasporedu je bilo par slobodnih sati za istraživanje Firence. Budući da smo prethodno veče obišli sve znamenitosti, ovo jutro smo odlučili da jednostavno hodamo ulicama gdje nas put odnese. Plan je bio da nađemo neki sladak kafe u koji ćemo se smjestiti i gledati grad kako se polako budi. Naravno nezaobilazna putanja je uključivala i Ponte Vecchio, najljepši most koji sam ikada vidjela i moje omiljeno mjesto u Firenci. Duž unutrašnjosti mosta protežu se zlatare i juvelirnice, pravi raj za oči. Sledeća stavka po planu je bio odlazak do gradova San Gimignano i Volterra. Tome sam se jako radovala, jer sam uvijek imala želju da zavirim malo dalje od Firence u ta živopisna i slikovita toskanska brda. Budući da mi je taj dan bio rođendan, ispunila sam sebi želju :) Zaista krajolik kojim se prolazi je nemoguće opisati riječima. To zelenilo, ta ušuškanost, izolovane vile na brdašcima okružene čempresima  građene u prepoznatljivom toskanskom stilu, to jednostavno morate doživjeti. Kao da ste upali u film. San Gimignano je srednjevjekovni grad opasan zidinama, sa divnim popločanim uskim uličicama prepunim radnjica i prelijepim trgom i sa, kako kažu mještani, najboljim sladoledom na svijetu. Već pri kraju našeg ragledanja je počela da pada kiša i nažalost više nije ni prestala taj dan. Prerasla je u pljusak, ma prolom oblaka jednom riječju. Toliko o mojoj zamisli da jedemo pastu i pijemo vino sa pogledom na toskanska brda. Jako mi je žao sto od drugog grada Voltere nismo uspjeli da vidimo skoro ništa. To je najočuvaniji etrurski grad, takođe opasan zidinama u kome se i dan danas izrađuju predmeti od alabastera. Pojavljuje se u Twilight filmovima, predstavljen kao stari italijanski grad gdje žive Volturi. Trčali smo pod kišobranom po gradu da pronađemo neku slastičarnu kako bi bar pojeli parče torte, jer šta je rođendan bez torte zar ne? :)
Nadam se da će vam se svidjeti fotke!
Što se tiče outfita, ovu romantičnu haljinu sa FrontRowShop sam skratila jer je bila preduga za moju visinu i dodala bajkerske čizme i kožnu jaknu da je ublažim. Meni se sviđa rezultat, a vama?

Maja



































dress/haljina: FrontRowShop (here)
jacket/jakna: Bebe
boots/čizme: Via Maestra
bag/torba: Persunmall
necklace/ogrlica: Mango
sunnies/naočale: Romwe





42 comments:

  1. Srecan jubilarni divan dan i puuno lepih zelja Majo! :) ;**
    uzivam gledajuci ovaj predivan ambijent, a i tvoje izdanje je opet pun pogodak, meni se dopada ova duzina haljine...
    policajke su trendi sa tim torbicama! :D

    ReplyDelete
  2. Prelepe slike :)
    A outfit je odlican i sama bi to nosila :)

    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/05/work-colorful-look.html

    ReplyDelete
  3. prelijepo, srecan rodjendan! Slike su bozanstvene kao i mjesta, a outfit perfektan!

    ReplyDelete
  4. Divna haljina , ja sam se dvoumila izmedju nje i one uske bijele, pa još ne znam koju da uzmem, prekrasna si :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lijepa je, tebi bi i originalna duzina super stajala jer si visoka. Ja sam je malo skratila, svakako nije imala sav, samo sam je isjekla :)

      Delete
  5. Hvala! Nikon D 3100 sa objektivom 50mm f/1.8G ;)

    ReplyDelete
  6. Odusevljena sam outfitom! <33

    ReplyDelete
  7. Beautiful pics !! happy birthday
    xx

    ReplyDelete
  8. Majo,ovo je bajka,fotografije su nestvarne. Vec pola sata ih gledam i uvijek se vratim na drugu sliku mosta. Obozavam Italiju,i slazem se sa svim sto si rekla vezano za ljude,hranu...Verona i Rim su me ostavili bez daha a evo sada vidim da cu se morati vratiti zbog Firence.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Rimu sam bila davno na ekskurziji, ali planiram da odem ponovo. Ma cijela Italija je predivna ;)

      Delete
  9. predivne slike i divna kombinacija i sretan rodjendan draga i sve najlepse iako sa zakasnjenjem :D

    ReplyDelete
  10. Fabulous travel look~! Amazing photography!


    Olga
    MyBlondeGal

    ReplyDelete
  11. Lovely pics!
    Follow you
    Xx
    My BLOG:
    http://vesttee.wix.com/viktorijajer

    ReplyDelete
  12. Firenca je na mojoj listi želja za ovu godinu. Ne znam šta je lepše, da li slike ili tvoja kombinacija. Šteta za kišu, ali sa prolećem se nikada ne zna. I da ne zaboravim, srećan rođendan sa zakašnjenjem :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti i ja se smjenjujemo sa zeljama :) Ja planiram Tursku ove godine, sve sto si i ti obilsla i jos ako ikako budem mogla i do Kapadokije da stignem :)

      Delete
  13. prekrasne slike, kombinacija je bas casual i super chick!

    ReplyDelete
  14. Anonymous7/5/14 17:43

    Mnogo mi se vise dopadaju tvoji opisi mjesta koja obilazis i slike, od oblacenja (koje ni najmanje nije zanemarljivo) :))

    ReplyDelete
  15. Srecan rodjendan :) Kao i uvijek divna si i sve ti stoji. Tako si ovo divno opisala da samo pozelim da odletim tamo.

    ReplyDelete
  16. Joj, divne su slike! Kao i outfit!

    ReplyDelete
  17. Prelepo zaista!
    Srećan rođendan!:)

    ReplyDelete
  18. Anonymous8/5/14 13:02

    Очаравајуће! Текстом си учинила да заволим Италију и да пожелим да је посјетим иако ме никада раније није привлачила. :) Ти си ишла преко неке агенције или на своју руку?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Isla sam preko agencije Mozaik Primo iz Novog Sada. Ako si iz Srbije, imaju sada tu ponudu na Popusti.rs za polazak 25.06, mozes da pogledas na linku
      http://www.popusti.rs/toskana-cinque-terre-firenca-zaledjeni-gradovi-polazak-25-06.html



      Delete
  19. Amazing style and place, you look beautiful!! xo

    ReplyDelete
  20. Predivne slike. a i outfit je odlican. Jos jednom, srecan rodjendan. :)

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  21. Srecan rodjendan!!! :* :D I ja sam do pre neki dan bila u Firenci :D a mislim da bih vec na jesen mogla opet! Obozavam Italiju tako da se tu skroz slazemo <3
    Divna ti je kombinacija, mnogo mi se dopada spoj haljine, jakne i cizmica!

    ReplyDelete
  22. 30? :O
    Ja bih ti dala 22 maksimalno. U svakom slučaju želim ti sve najljepše. Divne fotografije<3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...