expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7 Jul 2015

Reflection




I'm always looking for a different background for my photos. These ones were taken at Salas 137, that is one so called ranch  near Novi Sad in Serbia. If you ever decide to visit our beautiful country, and happen to be in Vojvodina, you must visit this place.


Uvijek sam u potrazi za zanimljivom lokacijom za svoje fotke ;) Tako sam iskoristila priliku da napravim ove koje vidite na Salašu 137, koji se nalazi u Čeneju, u blizini Novog Sada. Dolazila sam i ranije ovdje i uvijek jednako uživala u prirodi, dobroj hrani i opuštenoj atmosferi. Ukoliko ga još uvijek niste posjetili, za svaku je preporuku. Idealno za bijeg od gradske sparine.

Maja

















dress / haljina : Shein (here)
sunglasses / naočale : Choies (here)
sandals / sandale : Mango
bag / torba : Love Moschino

9 comments:

  1. Haljina je fantastična! :D
    Fotografije su precool :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. very beautiful pics, you look amazing!!!

    http://www.thefashionprincess.it/

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/7/15 14:35

    Outfit je fenomenalan a ti si prelijepa

    ReplyDelete
  4. Bas lijepo kao i uvijek!

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/7/15 01:45

    Haljina je preslatka i super si je iznela, ali kako izdrzis u poliesteru?!
    Htela da je narucim, ali kad sam videla materijal usta su mi se iskrivila u :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno, bojala sam se kakva ce biti kad stigne. Meni se jako svidio model i dezen. Za ovakav model treba deblji materijal da bi faltne lijepo padale, a to tesko da bi pamuk mogao. Osim toga sto je materijal malo deblji, nije bas za +35 stepeni, meni je sasvim ok. Nije za cjelodnevno nosenje, ali za par sati moze da prodje :) Pozz

      Delete
  6. fenomenalnoo :)
    http://fashion-sting.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. nice shots..lovely photos :)

    http://pedisource.com 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...