expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16 Dec 2015

Layering




I'm not a fan of winter. It hasn't officially started yet, and I already hate it ;) You can see that by less outfit posts on blog. But I won't quit. I'll fight it with layers and layers of clothes. Just as you see in today's post.

Zima definitvno nije moje omiljeno godišnje doba. Evo nije još ni kalendarski počela a ja je već ne volim ;) To se da primjetiti i po mnogo manjem broju postova . Ali ne dam se. Prkosim joj kako znam i umijem. Danas vidite jednu udobnu slojevitu kombinaciju, nadam se da će vam se svidjeti.

Maja










jacket / jakna : Shein (here)
jeans / farke : Zara
sweater / dzemper: Shein (sold out, similar here)
shirt / kosulja : Front Row Shop
ankle boots / cizme : Mango
bag / torba : Michael Kors



14 comments:

  1. He, he danas imamo isti naslov posta i skoro pa istu prvu rečenicu. :D
    P.S. Super kombinacija. :)

    ReplyDelete
  2. Saglasna sam u potpunosti sto se prve recenice tice. Kod mene nikada nema slojeva, ali zato volim najdeblji moguci kaput :)

    ReplyDelete
  3. Nista bez slojeva zimi :-) ! Bas mi je lepa jaknica, plasila sam se da je porucim jer nisam bila sigurna kakva je boja uzivo, a super je!

    ReplyDelete
  4. I also like to wear sweater that way, amazing color palette!

    ReplyDelete
  5. Potpisujem prvu rečenicu :) Super je kombinacija! Boje su predivne, a taj džemper deluje tako cozy i udobno :)

    ReplyDelete
  6. kako doci do cizama I jakne,cizme su prioritet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za jaknu ima direktan link na kraju posta >
      http://www.shein.com/Brown-Long-Sleeve-Lapel-Zipper-Jacket-p-241099-cat-1776.html?utm_source=balkanstylebym.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=balkanstylebym

      Cizme su Mago od prosle godine, mada pogledaj cesto imaju slican model ;):*

      Delete
  7. I love your outfit,looks perfect for winter !
    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  8. Super si. Stvarno si inspiracija. Da li si razmišljala da pokreneš you tube kanal? Pozdrav

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Nisam ja za youtube, ne volim da se snimam. Volim samo fotografiju :)

      Delete
    2. I ja isto tako,ali sam mislila da bi bila kvalitetna youtuberka,nema veze,zadovoljni smo i ovako :)

      Delete
  9. Love the style !

    http://www.fruityandpassion.com/2015/12/christmas-interior-inspirations.html

    ReplyDelete
  10. what a lovely post my dear
    the look is amazing, your style is so inspiring
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ReplyDelete
  11. Sjajna ideja, obožovam izbor boja!
    Imam sličan džemper, kupljen u NewYorkeru i planiram da ga nosim takođe sa košuljom na prugice, mislim da će izgledati super.
    http://kenguristyle.com/winter-blizzard/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...