expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17 Sept 2013

NYFW Street Style



Since NYFW is now over, I want to share with you some street style photos that caught my attention. I always feel so inspired during this fashion month. You can expect another favourite street style posts when London fashion week is over and then Milan, and Paris at the end. Enjoy!

Pošto je Njujorška nedelja mode završena, danas želim da podijelim sa vama neke od "street style" fotografija koje su mi zapale za oko. Ono što me najviše oduševljava, pored samih revija, su outfiti djevojaka koje dolaze da prate te revije. Uvijek se osjećam tako inspirisanom tokom ovog mjeseca mode. Očekujte nove postove sa omiljenim street style fotkama kada se završi Londonska nedelja mode koja je upravo u toku, zatim Milano i na kraju Pariz kao šlag na tortu. Uživajte!

Maja




























*Photos taken from harpersbazaar.com, collagevintage.com, songofstyle.com, vogue

15 comments:

  1. veoma inspirativan post
    http://crazyfashionbymj.blogspot.com/2013/09/budapest-day-1.html

    ReplyDelete
  2. mene uvijek odusevljava kako su jednostavno a opet chick obucene!

    ReplyDelete
  3. da, zaista fenomenalne i inspirativne kombinacije! :) moja ljubimica aimee song mi ipak je najdraza od svih


    elzanapjevic.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Volim ljude koji imaju viziju,koji su drugačiji i koji se ne stide da unesu novo i da postave temelje trendova.Upravo tako ja doživljavam ove cure. neke mi se dopadaju,neke manje, ali ne može se poreći da inspirišu. I ja čekam Pariz. Ipak je PARIZ-PARIZ!!!

    ReplyDelete
  5. Super odabir!Mene su Songsters odusevile,Aimee pogotovo;)Odlican post Majo;))xx

    ReplyDelete
  6. song of style <3 divni ljudekii hehe

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  7. Joj,uživancija ih je gledati.. zadnja slika <3

    ReplyDelete
  8. i saw her a few times at fashion week. she always has the best sunglasses! http://www.indieelectronicalternative.com/

    ReplyDelete
  9. Mira i Aimee su odlicne!:)) Jedva cekam da vidim ostale street style postove.:)

    ReplyDelete
  10. Anonymous18/9/13 07:46

    good inspiration!!

    ReplyDelete
  11. Anonymous18/9/13 11:58

    gorgeous styles! xoxo

    stylemeestsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  12. Uh koje slikeeee!!!!:)




    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ReplyDelete
  13. amazing street style post

    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...