expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

5 Nov 2013

Red



Red to cheer up this rainy day. I love autumn, but not the rain. I really don't. So I'm gonna sit down in my chair and publish all photos that are waiting to be published, until the rain stops :) One casual outfit for today that is based upon this cute red coat from Choies (find it here). At first I thought the rest of the outfit should be all black (pants, turtleneck and booties), so that coat can take the lead. But then I changed my mind, and optioned for the leather skirt, that is a must have piece for the season, as well as over-the-knee boots. Printed t-shirt in addition to keep it from being monotonous. Do you like it?
P.S. From now you can follow me on my new Instagram account @balkanstylebymaja. Old one is not in function any more unfortunately. I'm waiting you there!

Crvena da razvedri ovaj kišni dan. Volim jesen ali ne volim kišu. Ne volim i tačka. Sreća pa imam dovoljno napravljenih fotografija, tako da se mogu s mirom zavaliti u fotelju i objavljivati postove, sve dok kiša ne prestane :) Danas jedna opuštena kombinacija u kojoj dominira ovaj crveni mantil, jako zahvalan za kombinovanje. Kada sam ga naručila (pogledajte ga ovdje), zamisao mi je bila da ostatak kombinacije bude kompletno u crnoj boji, pantalone, rolka i čizmice. Bilo bi efektno. Međutim ne bih bila ja, kada u zadnjem momentu ne bih smislila nešto sasvim drugo. Ipak su mi se učinili prikladnijim kožna suknja koja je 'mush have' ove sezone, kao i čizme preko koljena. Majica sa printom je tu da malo razbije monotoniju. Sviđa li vam se ova kombinacija?
P.S. Od danas me možete pratiti na novom Instagram profilu @balkanstylebymaja. Budući da sam izgubila pristup starom profilu, moramo sve ispočetka :) Čekam vas tamo!

Maja










coat/kaput: thanks to Choies.com (here)
boots/čizme: Zara new
skirt/suknja: H&M new
t-shirt/majica: Terranova
bag/torba: Non branded


20 comments:

  1. Ovo si baš ti :), a evo i crvena, još jedna boja koja ti super pristaje! Kaputić je meden ;)

    ReplyDelete
  2. Uh, kiša, ni ja je ne podnosim, ali dobro je da si mirna što s postova tiče, znam taj osećaj :D ;)
    Kaput je fenomenalan i uopšte cela kombinacija :)

    ReplyDelete
  3. I love so much your outfit, perfect for day in the city!
    kisses)

    ReplyDelete
  4. Kaput i cizme su za 10! :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Anonymous6/11/13 10:12

    odlicno!!

    ReplyDelete
  6. Ma sama tvoja pojava razvedri kisni dan :)
    Kaput je prelijep i ova boja ti super stoji a za cijeli outfit da i ne pisem,Ja bih uvijek obukla sve sto nosis i kombinujes :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala ti. Do skoro sam izbjegavala crvenu boju, nije mi se svidjalo kako stoji plavusama, kao ni crveni karmin, ali to su bile samo moje predrasude. Prvi put kad sam je stavila na sebe desila se ljubav prema istoj ;)

      Delete
  7. Svidja mi se suknja i cizme :) Odlicno!

    ReplyDelete
  8. Koji si broj uzela od kaput???

    ReplyDelete
  9. Koji si broj uzela od kaput? Dali je velicina ok ili treba da se uzme broj veci??

    ReplyDelete
    Replies
    1. S velicina. Ja inace nosim XS/S, ne bi valjalo da mi je veci, taman je ;)

      Delete
  10. sladak kaputic. uvek razveseli ta boja!!

    ReplyDelete
  11. Svidja mi se boja kaputa i kako si ga kombinovala ostatkom obuce!

    ReplyDelete
  12. Kiša je takođe na mojoj hejt listi! Čizme i dalje moj favorit, ali i ovaj crveni mantil ostavlja utisak!

    ReplyDelete
  13. Divno, bas volim ove boje! :)

    ReplyDelete
  14. Super,super.. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...