expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17 Jun 2014

Boho kinda day




Every now and then I woke up with an idea in my head and it won't get out until I complete an outfit. That is how this post was made and it's one of my favourites. I was into hats that day and also my fav booties. I was thinking why not make a boho kinda look. I liked the result very much! And you, do you like it?

Svako malo probudim se sa nekom inspiracijom u glavi, koja me ne popušta dok ne smislim kompletnu kombinaciju. Tako je i nastao ovaj post, jedan od mojih omiljenih u poslednje vrijeme. Nosio mi se šešir taj dan, a nosile su mi se i moje omiljene čizmice. Pomislih, zašto da ne napravim neki 'kinda' boho look. Sviđa li vam se rezultat? Meni da, jako ;)

Maja








cardigan/kardigan : SheInside (here)
dress/haljina: Stradivarius
booties/čizme: Asos
bag/torba: Love Moschino
hat/šešir: Front Row Shop (here)

22 comments:

  1. I meni se jako svidja, odlicna kombinacija!
    http://onedayinmyhighheels.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Haljinica je u totalno mom fazonu,a moze biti i malo duza!! Sve u svemu,odlicno!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam dovoljno visoka da nosim duze haljine na ove cizmice, iako mi se svidja ideja, mislim da bi me to jos vise skratilo :) Hvala ti :*

      Delete
  3. Svidja mi se sto ima i nasa drzava predstavnike mode na ovom sajtu :) nadam se da ce nas biti vise
    http://myfairytalestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono sto ja volim kod nas je sto djevojke vecinom jako drze do sebe, sredjuju se i prate modu, za razliku od nekih drugih vecih zapadnih zemalja ;)

      Delete
  4. Skroz je slatko. Šeširić ti super stoji, a i haljinica je sjajna.

    ReplyDelete
  5. Jako romanticno i boho!! Puno si lijepa!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous17/6/14 19:43

    Odusevljena sam, eto me da ti pokradem te stvarcice, tj. pozajmim bar na kratko, divna kombinacija stvarno :-*

    ReplyDelete
  7. Oduševljena! Divna kombinacija, a i prelijepa ti.. :) :) :)

    ReplyDelete
  8. I love the hat!

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  9. Anonymous18/6/14 17:31

    Da li znas dostavlja li choies u Republiku Srpsku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostavljaju sigurno. Imaju besplatnu dostavu za cijeli svijet. Mislim da sam ja narucivala jednom na adresu u Bijeljini

      Delete
    2. Anonymous18/6/14 18:18

      Hvala na odgovoru :)

      Delete
  10. Haljina i kardigan su prelijepi :).

    ReplyDelete
  11. Super guapa!!! Me encanta el vestido y el paisaje es precioso!

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2014/06/muchos-flecos.html?m=1

    ReplyDelete
  12. meni se sve svidja:) i super ti stoji. inace, obozavam 'boho'. xx

    ReplyDelete
  13. Beautiful! Love the top!

    xoxo
    Chanel
    Jemappellechanel.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...