expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 Aug 2014

Travel post - Ephesus/Efes

Hey, I'm back :) Vacation is over, back to reality now. I have so many photos to show you, so we start this vacation post series with visit to ancient city of Ephesus. It was on top of my wish list while planing my vacation in Turkey. As home for one of the Seven wonders of the Ancient world (Temple of Artemis), Ephesus is a must see if you are staying somewhere on Turkey coast. I won't be telling you about history of Ephesus, cause you can google it. But I want to tell you how I felt standing among these giant objects that were made in the 10th century BC. I was impressed. You can't help but wonder how is possible that human hand built these amazing structures. I recommend everyone who has a chance to visit this place, you won't regret it. Just bring a hat and a scarf cause it's too hot. Some people even carried umbrellas :) I put a map of Ephesus, just in case it may be interesting for you to see it. Hope you will like these photos!

Ponovo sam tu sa vama ;) Godisnji odmor je zavrsen, baterije donekle napunjene ali su me docekale brojne poslovne obaveze, pa su novi postovi morali malo da pricekaju. Seriju postova sa odmora zapocinjemo posjetom drevnom gradu Efesu. Kao bazu ljetovanja izabrala sam Marmaris, jer sam odatle najlakse mogla obici sve zanimljive destinacije koje sam zeljela. Ne volim pasivan odmor, smatram da cu imati vremena kasnije u zivotu da se izlezavam po deset dana na plazi, ali sada zelim da sto vise vidim i obidjem. Otud logicno, Efes, kao dom jednog od sedam svjetskih cuda, bio je prvi na listi obilazaka. Iako poprilicno udaljen od Marmarisa, nisam htjela da propustim priliku da ga posjetim. Necu pisati o istoriji i znacaju Efesa, svi smo ucili o tome, dovoljno je ukucati na google i procitati ukoliko ste zaboravili. Volim da kazem koju rijec o mom subjektivnom utisku. Mnogo puta sam gledala fotografije Efesa, ali tek kad se nadjete pred jednom takvom gradjevinom kao sto je Celzijusova biblioteka a da ne spominjem Veliki teatar prosto se zapanjite. Ne mozete a da se ne zapitate kako je bilo moguce sagraditi takvo nesto u tadasnjim uslovima. Zaista impresivno. Uz pricu vodica prebacite se u neku drugu dimenziju, u neka prosla vremena i zamisljate kako su tada ljudi zivjeli, cime su se bavili... Preporucujem svakom ko bude u prilici da posjeti ovaj lokalitet da to obavezno ucini, pogotovo ako npr. ljetujete u Kusadasiju, onda vam je Efes jako blizu, na svega 10tak kilometara. Jedan praktican savjet, sesir i marama/esarpa su obavezni ako ne zelite da izgorite, sunce je mnogo jako a hlada skoro da i nema. Mnogi ljudi su nosili kisobrane, sto je meni u pocetku bilo jako smijesno ali sam poslije uvidjela poentu. Ipak mislim da ce vam sesir i marama biti dovoljni :) Ubacila sam mapu ispod, cisto radi lakseg snalazenja ukoliko nekog zanima. Nadam se da ce vam se svidjeti fotke!

Maja

dress/haljina: Sheinside ( sold out here, but similar here and here)
sandals/sandale: H&M
bag/torba: Vintage
necklace&cuff/ogrlica&narukvica: H&M
sunnies/naocale: Mango

1. Divno! Drago mi je da si se i sama uverila koliko je čarobno ;)

2. Replies
    1. Vec sam u kancelariji do guse u papirima, sad mi ne bi zavidjela sigurno :) <3

Delete
  3. Krasno! Toliko ti pristaje ovaj ambijent uz kombinaciju :) :) Divota!

4. Anonymous14/8/14 23:22

Izgledas savrseno do detalja! :)

5. Anonymous15/8/14 10:33

Prvo sto sam pomislila kad sam vidjela samo jednu sliku iz ovog posta bilo je "Boze koliko ova cura zna dobro da se obuce." Svaka ti cast, mnogo dobar outfit, a i prikladan za destinaciju koju si obilazila :)

1. Veliko hvala na ovako lijepim rijecima <3

Delete
  6. Wow, que fotos mas bonitas!!
    Me encanta la elección de tu look para ese paseo, es perfecto y estas preciosa.
    Qué lugar mas ideal.
    Besos mil.

7. Ovo znaci obuci se prikladno u skladu s mjestom i dogadjajem :) Predobro, ovaj stil bas pristaje uz okruzenje :)

8. Ovo je fenomenalno :) Svidja mi se svaki detalj :)

9. Predivno, predivno! Najviše uživam u tvojim postovima s putovanja :)

1. Bas mi je drago, to znaci da sav moj trud nije uzalud :) Hvalaa :*

10. Bela haljina <3 <3 <3

Bez preterivanja, skoro nisam videla bolji outfit/travel post.
    Neke od fotografija idu odmah u folder inspiracije.

11. Divno, Majo! Bas sam uzivala u postu, kao i u svakom tvom izvestaju sa putovanja :)) Uvek su puni korisnih informacija, a slicice divne. A kombinacija - za moj ukus savrsena <3

1. Isto kao sto i ja uzivam u tvojim postovima sa putovanja hehe :) Hvala :*

Delete
  12. Stvarno super outfit ! Svida mi se kako je super trendi a ipak na odmoru!

13. Odlicne fotke, verujem da je uzivo utisak jos intenzivniji...a ti naravno savrseno stilizovana, i sto je jako vazno i prakticna usput! :) posto sam videla na IG slicice s letovanja, jedva cekam ostale postove jer su kombinacije ❤❤

Replies
    1. Jao imam toliko mnogo fotki, ali vremena nikako :( Trudicu se da ih sto prije objavim ;) <3

Delete
  14. Sve pohvale, draga Majo! Na celokupnom postu ali posebno na tvom izdanju, izuzetno usklađenom sa destinacijom! I potpuno se razumemo u pogledu pasivnog odmora... Uvek će biti prilike za izležavanje na plaži...Neke druge stvari neće biti uvek tako dostupne... Zato, palac gore za aktivan odmor! :)

Replies
    1. Hvala draga Brano! Ja cekam da vidim postove iz Rovinja, ako se ne varam tamo ces ici :) Obozavam tvoje postove sa putovanja ;) :*

15. Anonymous18/8/14 13:47

Dok si bila na odmoru, pratila sam te na instagramu. Ukratko - prelijepo! Ti si mi bila inspiracija sta da ja sada ponesem na odmor. Hvala, ostani takva!

16. preciosas fotografías!!!!!
    besos

17. Amazing place love your dress!!!!
    You are welcome to visit my blog http://www.mlleepaulettegirl.com/

18. Predivna post!!!
    A ti si kao med! Jako lepo izgledaš ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...