expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18 Dec 2014

Holiday gift guide

  

                          1. Pape  2. Torbica   3. Set pižama i šolja   4. Maska za oči   5. Neseser  6. Set šoljica                                                7. Pape 8. Set šolja i medo   9. Set za manikir   10. Poslužavnik

Praznici nam stižu, a sa njima i praznična darivanja. Prošle godine sam započela sličan post ali nisam imala vremena da ga završim. Zato sam ove godine čvrsto odlučila da ga napravim prije Nove godine. Malo ideja za interesantne poklone nije na odmet, zar ne? U zavisnostini od afinititeta osobe kojoj poklanjate, od njenih hobija, stvari koje voli, možete izabrati prilično zanimljive poklone. Iako su ovo samo ideje, trudila sam se da to ipak budu stvari koje se mogu pronaći kod nas u radnjama. Ne znam da li bi se svaka djevojka obradovala ovim poklonima, ali znam sigurno da ja bih ;) Tom sam se logikom i vodila prilikom sastavljanja ovih kolaža. Nadam se da će vam se svidjeti!

Maja


        
                               1. Set za fondu za čokoladu   2. Set šolja i tanjir   3.  Šolja    4. Set šolja i medo
                                                5. Šejker za koktele   6. Set čajnik i šolja   7. Šolja



     
                          1. Kaiš    2. Džemper   3. Knjiga   4. Naušnica   5. Knjiga   6. Torba   7. Rukavice



                 
                       1. Paleta za šminkanje   2. Tečni ruž za usne (imam sve tri nijanse, divne su)   3. Paleta
                                                       4. Kutija za nakit   5. Stalak za šminku

4 comments:

  1. Jaooo ovo je preslatkooo! Želim sve ovo! :D

    Milk Bag - Check out the latest post! :)
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Da li mi verujes da sam sa druge table skoro svaki komad vise puta zagledala prethodnih dana i mislila se sta da odaberem :D na kraju sam za sebe izabrala br.2, Deda Mrazovu solju i tanjir, ali si me sad bacila u razmisljanja za poklone ostalima.. Odlican post! :)

    ReplyDelete
  3. Ja bih se radovala i to baš svemu :)

    ReplyDelete
  4. super postic i super vodic, sve bih ja to :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...