expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9 Apr 2013

Ready to go!




This kind of outfits are my personal favourites. My all time favourite shirt, pair of baggy jeans and pop of color on my jacket and I'm ready to go! Where? Think something like this you can wear in many situations, to run around town, to go out for a lunch or dinner, even for a night out, maybe with different shoes though, some stilettos for example. Do you like it?

Ovakve kombinacije su meni lično najdraže. Omiljena košulja, "baggy" džins, malo boje u vidu jakne i ja sam spremna za pokret. Gdje? Mislim da se ovako nešto može nositi u dosta prilika, za svakodnevno jurcanje po gradu, za odlazak na ručak ili večeru ili  čak i u večernji izlazak možda sa nekom drugom obućom doduše, nekim visokim salonkama na primjer. Da li vam se sviđa?

Maja























jacket/jakna: H&M kids
shirt/košulja: Zara
jeans/farmerke: Mango
shoes/cipele: Barbara Bucci
bag/torba: Accessorize
ring/prsten: H&M
earings/naušnice: Balkan style

24 comments:

  1. Anonymous9/4/13 18:16

    Moja omiljena kombinacija, zeleno-ljubicasta! Uf, ali te cipele, Majo, su fantasticne!
    Hocu takve i tacka!!!
    Sto-sta bih izmjenila, ali, Tebi, naprosto, sve to tako dobro izgleda!
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje i moja, volim da kombinujem zelenu sa raznim bojama ;)

      Delete
  2. Anonymous9/4/13 19:01

    Savrseno, stvarno imas stila, i odlicno poziras

    ReplyDelete
  3. Torba i cipele su bozanstveni <3

    ReplyDelete
  4. uff, savrsen kolorit!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slican kao na majici :) Jedva cekam da je pronosam. Pozz :*

      Delete
  5. Anonymous9/4/13 21:16

    Fenomenalno, pretendujes da postanes najbolja blogerka na ex yu prostorima, svaki outfit ti je vrhunski, svaka cast

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, hvala puno na takvim rijecima, ali ne bih ja bas pretjerivala :) Jos sam na pocetku,a i meni je ovo samo hobi, zanimljivo mi je, pa vidjecemo gdje ce me odvesti ;)

      Delete
  6. Anonymous10/4/13 11:33

    Superiska, dzins i cipele pogotovo

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/4/13 11:57

    Nisam ni sumnjala..perfektno..pozz.Ana

    ReplyDelete
  8. Anonymous10/4/13 12:35

    Imas prelepe oci, zavidim ti, tako nesto nisam skoro videla, blago ti se :) Sve najbolje u daljem blogovanju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to sam naslijedila od tate, zelene sa crvenim tackicama :)

      Delete
    2. Anonymous10/4/13 23:26

      Nemam reci, oci dizu svaku kombinaciju ;)

      Delete
  9. Oldicno se outfit ukomponovao sa ambijentom:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...