expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30 Apr 2013

Suited



Thing that makes me very happy is that suits are back in game! There are so many different styles, from which you can choose, weather it will be with pants, skirt or as in my case with shorts. I imagined this one for a long time. And with the help from my aunt it has just drooped out of my imagination! ;) I was amazed with final product, it's just perfect. Do you wear suits?

Na moju veliku radost odijela su ponovo u modi. Raznorazna. Možete birati varijantu sa pantalonama, suknjom ili šorcem. Ja sam zamišljala baš jedno ovakvo, neformalno, sa šorcem, i ne u vidu kasičnog sakoa nego ovakve bajkerske jaknice. I znate šta? Iskočilo je pravo iz moje mašte, a iz vrijednih i nadarenih ruku moje tetke ;)  Malo je reći da sam bila oduševljena krajnjim rezultatom. Primjetićete po ambijentu, ove fotografije su takođe nastale u Hercegovini prije nekih desetak dana. Da li i vi volite da nosite odijela?
P.S. Jako se radujem nastupajućim praznicima, večeras putujem za Ohrid, tako da ćete u narednim postovima imati priliku da preko fotografija doživite ljepote makedonskog bisera ;)

Maja












 





suit/odijelo: Balkan style
shirt/košulja: H&M
heels/štikle: Asos
bag/torbica: David Jones
sunglasses/naočale: Accessorize
necklace + ring/ogrlica + prsten: from Tunisia

14 comments:

  1. Anonymous30/4/13 16:56

    Savrseno, pogotovo mi se svidja izdanje bez blejzera <3 Ohrid je predivan u ovo doba godine, uzivaces <3

    ReplyDelete
  2. Anonymous30/4/13 17:18

    Majoooo...jeste da sam odusevljena svakim postom ...al kad ostavim komentar znaci da je premasilo odusevljenje...:) svaka cast i za dizajnerski talenat:)i da, noge ti ovde izgledjau savrseno!:)...ljubac:*** ..Stasa..

    ReplyDelete
  3. I ja obožavam odela, a ovo tvoje je savršeno! ;)
    Divno izgledaš!

    ReplyDelete
  4. Anonymous30/4/13 23:55

    Kratko i jasno, Majo, izgledas fantasticno!
    Jelena

    ReplyDelete
  5. Anonymous1/5/13 00:41

    Fantasticno....gdje si uzzela materijal i koji je u pitanju,ako nije problem i cijena materijals....:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Metraza Gama M u Brckom. Nisam sigurna da ovog jos ima, ali ima dosta slicnih. Mozes pogledati na https://www.facebook.com/metrazagama.metrazagama?fref=ts

      Delete
  6. Anonymous1/5/13 08:48

    Kako je ovo lepo, bas mi se dopada, super si

    ReplyDelete
  7. Svaki put me odusevis sve vise i vise! Ovo izgleda mnogo dobro :)

    ReplyDelete
  8. hey,beautiful outfit,you have a new follower ;) kiss andy

    ReplyDelete
  9. Odlična kombinacija!

    ReplyDelete
  10. Anonymous7/5/13 12:14

    Sjajan outfit i fotografije!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I LOVE YOUR BLOG! I love your outfit and now, I'M FOLLOWING YOU :D

    Mi Quinta Avenida ♥

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...