expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18 Mar 2013

Quick outfit post





Just a quick outfit post. My mum took a few photos of me yesterday while I was about to go for drinks with a friend. On my profile on Chicisimo.com you can see how I styled this dress last winter. Tomorrow we have last post from Prague, and then we continue with regular outfit posts. I have few of them already prepared :)
Have a nice day!

Jedan brzinski outfit post. Mama je napravila par fotografija juče prije nego što sam krenula sa drugaricom na piće. Na mom profilu na Chicisimo.com možete vidjeti kako sam ovu haljinu kombinovala prošle zime. Sutra vas očekuje poslednji post iz Praga, a zatim nastavljamo sa standardnim outfit postovima. Imam već par pripremljenih :)
Želim vam ugodan dan!

Maja








Instagram @balkanstylebym


jacket/jakna: Kor@kor
dress/haljina: H&M
boots/čizme: Miss Sixty
bag/torba: Michael Kors
necklace-bracelet/ogrlica-narukvica: Asos
sunglasses/naočale: Asos

14 comments:

  1. Meni je ovo savrseno...bas po mom ukusu!!!
    Pratim te i jedva cekam sledeci post!!!
    Super si!
    Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Torba je predobra!



    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super je !Svidja mi se ova nijansa braon i crne.Pratim...

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous18/3/13 20:40

    Ja sam oduševljena,stvarno imaš stila..na tebi sve izgleda besprekorno i otmeno,bravo,bravo.Pratimo te redovno.Pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, jako mi je drago da procitam ovakve komentare, daju mi snagu da budem jos inspirativnija :)

      Delete
  5. Anonymous19/3/13 11:23

    Slažem se sa komentarom,izgledaš otmjeno.Moj savjet je da ideš u tom pravcu jer to znaš dobro da poneseš.Inače sve pohvale..BRAVO

    ReplyDelete
    Replies
    1. U vecini slucajeva se ovako oblacim, mada volim i da se poigravam sa raznim stilovima. Pozz :*

      Delete
  6. Anonymous20/3/13 12:48

    Ovo je savrseno, bas mi se dopada <3

    ReplyDelete
  7. Anonymous25/3/13 20:20

    Oooooo, proslogodisnja kombinacija je, takodje, impresivna!!!
    Ova jakna mi je perfektna, a na tebi izgleda....vauuuu!!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous1/4/13 17:40

    Odlicne su ti kombinacije a i ti :-). Mozes li mi reci, gdje si kupila tu MK torbu? Ima kod nas ili si preko interneta narucila? Unaprijed hvala na odgovoru :-).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...