expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 Mar 2013

Tangerine





Just a few words today. Weather here is so crazy, beside going to work, last few days I didn't leave my house. Luckily I have photos of this outfit I wore about ten days ago. Little bit of orange and red to cheer up this weather and make this clouds go away. We want sun! Where are you?
P.S. While making this post, the sun has just showed up! Am I a magician or what? :)

Bez mnogo priče danas. Malo narandžaste i crvene da razvedre ovaj tmurni dan. Ovu kombinaciju sam nosila prije desetak dana, tada sam i napravila fotografije, sreća, jer ovih dana, osim na posao, uopste ne izlazim iz kuće. Da li ovo vrijeme utiče i na vaše raspoloženje? Ostaje nam samo da prizivamo to sunce koje nikako da se pojavi...
P.S. Upravo dok pišem ovaj post sunce je obasjalo! Jesam ja mađioničar ili šta? :)

Maja









blazer/sako: Bershka
shirt/košulja: Zara
pants/pantalone: H&M
bag/torba: David Jones
shoes/cipele: Tally Weijl
necklace/ogrlica: H&M
bracelet/narukvice: My mom's :)






20 comments:

  1. Iako nisam neki ljubitelj narandžaste boje ova kombinacija je, moram priznati, fina :)

    ReplyDelete
  2. Odlicno. Koja je cena te torbe? Bas mi se dopada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila je 1590 din na snizenju :) Imali su i u plavoj boji. Pozz

      Delete
  3. Anonymous28/3/13 16:35

    Pantalone mi se ne svidjaju, ostalo je fenomenalno uklopljeno <3

    ReplyDelete
  4. Predobra kombinacija!

    ReplyDelete
  5. Odlicna kombinacija i svaka cast na smelosti spajanja crvene i narandzaste...ispalo je perfektno...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako su mi isle jedna uz drugu taj dan :)

      Delete
  6. Anonymous28/3/13 22:51

    Sve, bas, sve odusevljava ...cipele i ogrlicaaaa,aaa!!!:) A lokacija-nostalgija:( Stasa :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe univerzitet mi je 100m od kuce ;) Ako znas neku zanimljivu lokaciju po Bn za slikanje javljaj na fejs :)

      Delete
    2. Anonymous31/3/13 13:37

      heheeh Brcko je moj reon:) al imam i po Bn neke zanimljive;)i dobila si komplimente od moje snajke ...a posto sam i nju navukla na blogove kompetentna je :)

      Delete
  7. Anonymous29/3/13 11:39

    Odlicno izgledas

    ReplyDelete
  8. Anonymous29/3/13 11:39

    Jesu li udobne te cizme? Lepe su

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da jako su udobne. Dugo sam trazila obicne crne cizmice do gleznja, i slucajno sam naisla na ove, jos se bile na snizenju :)

      Delete
  9. Odlična!
    Sako je divan :)

    ReplyDelete
  10. Ovo je fenomenalno! :) Bas mi se dopada.. Super blog :)

    ReplyDelete
  11. Zanimljiva kombinacija, a pantalone fantastično izgledaju.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...