expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

5 May 2014

That's just me




After a short vacation I'm here again. I hope you spent a pleasant holidays and enjoyed your free time. If you follow me on instagram @balkanstylebymaja you already know where have I been travelling. Until I sort more than thousand photos, today I show you one outfit from two weeks ago. This is something I like wearing the most, this is me. Jeans (never mind if they are denim, black or white), oversized shirt and high heels, that's my 'to go' outfit for every occasion. I love wearing bright colors in spring, so mixing white, baby blue and brown was a perfect match. Do you like it?

Posle kratkog odmora ponovo sam tu sa vama. Nadam se da ste lijepo iskoristili ove neradne dane koji su za nama, da ste se odmorili, ako ništa drugo, jer vrijeme nam baš i nije išlo na ruku. Ako me pratite na instagramu @balkanstylebymaja, mogli ste da vidite gdje sam to ja putovala. Ali, dok ne prebacim i sortiram sve fotografije i počnem da pravim postove sa putovanja, danas vam predstavljam jednu kombinaciju od prije desetak dana. Ovo sam ja, ovo je nešto u čemu se najljepše osjećam. Džins (nebitno da li je svijetli, tamni, crni ili bijeli) 'oversized' košulja i potpetice su moja 'to go' kombinacija za bilo koju priliku. Volim da nosim svijetlije boje kada dođe proljeće, tako da mi se kombinacija bijele, svijetlo plave i smeđe učinila savršena. Šta vi mislite?

Maja











shirt/košulja: H&M
jeans/farke: Stradivarius
bag/torba: Michael Kors
shoes/cipele: Non branded
sunnies/naočale: Romwe


15 comments:

  1. Meni naj kombinacije izgledaju upravo ovako. Te štikle idu odlično ;)

    ReplyDelete
  2. Odlicna kombinacija, perdivne su mi stiklice :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/05/black-lace-and-green-skirt.html

    ReplyDelete
  3. love your bag absolutlly!! you look gorgeous!!!
    i follow you now!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    ReplyDelete
  4. Anonymous6/5/14 12:09

    Bas sam se iznenadila da su se tvoje fotografije pojavile na makedonski sajt :)

    http://karmin.tocka.com.mk/56/125560/vo-boite-na-proletta-cveten-print

    ne komentiram nikad ali eto, da ti malo ulepsa dan :)
    i da... predivna kombinacija kao i uvek :) pozz

    ReplyDelete
  5. ovakve su mi kombinacije najdraze :)

    ReplyDelete
  6. Savrsena kombinacija :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous10/5/14 13:19

    stikle su san snova! jesu novije ili? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da imaju i dalje u butiku Stefan u robnoj kuci u Bijeljini. Skoro sam prolazila i vidjela sam ih ;)

      Delete
  8. Anonymous10/5/14 23:46

    oprosti, imam jos jedno pitanje .D
    taj butik stefan, ima li jos negdje? tipa u Sarajevu? do Bijeljine nikako ne mogu doć a ni ne znam nikog tamo :D a ovako bi mi već dostupnije bile.. hvala puno unaprijed na odgovoru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to ne znam, ja sam slucajno prolazila i odusevila se kad sam ih vidjela na izlogu. Zapamtila sam kako se zove butik jer sam znala da ce me pitati djevojke vjerovatno ;)

      Delete
  9. Anonymous11/5/14 00:08

    ahahhahaha dobar predosjecaj! :) nista idem onda istrazivat dalje! hvala puno svakako :)
    i samo nastavi tako dalje, pravo si osvjezenje! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...