expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9 Sept 2014

Fall shopping - Coats




Fall is coming and it is time for coats shopping. I made a wish list with my favorite pieces from Sheinside.com. I would love to wear every one of them. If you followed me last year you know how much I love coats, I have them in almost every color. They are always trendy, this year especially camel ones, and also pastel ones too. Click on a link below every photo to find more details.
P.S. I have already ordered some of these you see below :)

Jesen polako stiže a sa njom i odluka o kupovini kaputa. Napravila sam listu želja sa mojim favoritima sa Sheinside.com. Rado bih nosila svaki od ovih kaputa. Ako ste me pratili i proÅ¡le godine, znate koliko volim kapute i da ih imam u raznim bojama. Ove godine su posebno aktueni oni u oker boji, mada se trend pastelnih kaputa i dalje nastavlja. Kliknite na link ispod svake fotke za viÅ¡e detalja. 
P.S. Ja sam već narucila neke od dole navedenih ;)

Maja



             
       
                  HERE                                                      HERE                                                        HERE



                  HERE                                                     HERE                                                  HERE


             
                      HERE                                                 HERE                                                    HERE



            HERE                                                         HERE                                                  HERE




                 HERE                                                     HERE                                                 HERE




7 comments:

  1. svaki je predivan

    ReplyDelete
  2. I love trenchcoats they are so chic <3
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/9/14 18:05

    Draga Majo!
    Pratim te vec neko vrijeme i moram reci da su ti kombinacije uvijek super.
    Sto se tice kaputa, izbor je stvarno dobar.
    Nikad nisam nista narucila na toj stranici, a posto mi se svidjaju neki od ovih komada, da li mi mozes reci kako to funkcionise sa narudzbom. (placanje, porez, koliko dugo se ceka i kako je sa vracanjem nazad)
    Hvala unaprijed.
    Pozdrav
    Mili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvo da se zahvalim na lijepim rijecima! ;) Placanje se vrsi preko PayPal, napravis svoj nalog tamo ukoliko ga nemas. Postarina je besplatna. Ceka se oko 25 dana otprilike. Vidim da pises ijekavicu pretpostavljam da si u Bosni, ono sto mi je receno je da se za stvari do 50km ne placa carina a ni pdv. Ja narucujem u Srbiju, ovdje se pdv placa na sve posiljke 20% a carina za stvari preko 50 eur. S tim da sa ovakvih kineskih sajtova obicno napisu vrijednost 10-20$ na paketu, skoro nikada pravu vrijednost, sto je super zbog carine,ne mora da se placa. Bar je meni uvijek bilo tako. (Postoji i opcija pri porudzbini da dodas svoj komentar,ja uvijek zamolim da ne pisu vecu vrijednost od 20$, za svaki slucaj :) E sad sto se tice vracanja nazad, tu ti ne mogu puno pomoci, nikada nisam pokusala. Nadam se da sam bar malo pomogla. Pozz! :*

      Delete
  4. Moracu i ja nesto odabrati sa ovog spiska,divni su!

    www.missbstylediary.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Aaa kako su divniiii!!! Zaljubljena sam u sve!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...