expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8 Sept 2014

Travel post - Marmaris/Icmeler




Ok, hopefully I will publish all vacation posts until end of September :) Today we are back to Marmaris, actually one viewpoint above Marmaris. Later we went to Icmeler, that is a smaller place close to Marmaris with great beaches and lovely promenade. The prettiest beach in Icmeler, if you ask me, is a Tikki beach, but it can be very crowded. So we found another pretty one, Cafe del Mar beach, with it's own cafe/restaurant above. This is where we spent most of our days.

Ok, nadam se da ću do kraja septembra izbaciti sve postove sa mora :) Danas se vraćamo u Marmaris, tačnije na jedan vidikovac iznad grada. Zatim u Icmeler, jedno manje mjesto koje se nastavlja na sam Marmaris, sa divnim plazama i lijepim šetalistem. Samo jedan dan smo se kupali na plaži u Marmarisu, sve ostale u Icmeleru. Ubjedljivo najljepsa plaža u Icmeleru po meni je Tikki beach, ali zna da bude velika gužva. Sledeća koja se meni jako svidjela i gdje smo većinom provodili dane je plaža Cafe del Mar, koja se nalazi ispod istoimenog kafića/restorana.

Maja


















blouse/bluza: Romwe
shorts/sorc: Zara
bag/torba: Chicnova
sandals/sandale: Mango


6 comments:

  1. Jojj predivno je, kako mi nedostaje suncee :/, ova kiša smori :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. bas, divne su ti fotke
      majnira.com

      Delete
  2. Ista priča :) Icmeler ima mnogo bolje plaže. Prelepa ti je bluza!

    ReplyDelete
  3. Izvrsne fotke:) Jako mi se svidja tvoj opušteni ljetni look!
    Poz, Sily

    ReplyDelete
  4. Prelepe slike :) I blog ti je baš dobar, često ga posećujem :)
    Ako budeš imala minut, pogledaj moj, bilo bi mi drago :)
    www.thecolorsofshine.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...