expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30 Apr 2015

Tekija Blagaj




One more thing from my bucket list - checked! What's funny, this amazing place is actually in my country Bosnia & Herzegovina. If you find yourself near Mostar, be sure to also visit this place that's not far away- Blagaj Tekke. It has been built at the spring of Buna river in most beautiful nature ever!

Sjećate se 'bucket list' o kojoj sam vam pričala, odnosno listi stvari koju želite uraditi (u mom slučaju posjetiti) do kraja života? E pa precrtala sam jednu stavku koju sam nedavno dodala na listu. Lista sa zanimljivim mjestima koje želim posjetiti postoji odavno i vremenom sam dodavala još po neku stavku. Većinom su to 'malo' dalje destinacije koje ću nadam se i obići do kraja života, ali za sada ipak stoje samo na papiru. Upravo zbog toga mi je bilo drago kada sam na listu dodala mjesto koje se nalazi u blizini, a za koje do skoro nisam ni znala. Tekija Blagaj. Kakve li ironije, za njega sam saznala na stranom travel blogu i jako se iznenadila predivnom prirodom i okruženjem u kome se nalazi na samom vrelu rijeke Bune. Draga Majo, da li je moguće da je djevojka iz Australije bila u Blagaju, a ti nisi?! :) Podatak da se nalazi samo 5km od puta kojim inače prolazimo kada idemo kod bake u Hercegovinu, bio je dovoljan da ga 'pinujem' na mapi ;) Zaista, priroda je očaravajuća. Modro plava rijeka Buna izvire iz pećine, tik do koje je sagradjena Tekija, i nastavlja dalje u slapovima. Sa obe strane su smješteni restorani u kojima mozete predahnuti, piti kafu i uživati u predivnoj prirodi. Znate da ja uvijek volim da napišem neke utiske iz mog ličnog iskustva. Jedina stvar koja mi je promakla kada sam čitala o ovom mjestu jeste da se vidikovac, odnosno mjesto odakle se najbolje vidi Tekija, nalazi sa druge strane i do njega vodi zemljani put uzbrdo pa nizbrdo :) Što bi, hmm, u kombinaciji koju sam ja zamislila da nosim taj dan (a koju i vidite na fotkama) bilo gotovo nemoguće :/ Međutim, Maja ne bi bila Maja da u autu nema kofer (uvijek me pitaju zašto nosim toliko stvari gdje god krenem -sada znate zašto :) i začas se može presvući na licu mjesta :)) Elem, poenta je bila da ukoliko planirate da posjetite ovo mjesto, odaberete adekvatnu obuću i ne ponovite moju grešku. Da skratim priču, već sam se dovoljno raspisala, iz navedenog razloga me vidite u farkama na poslednjoj fotki . Nadam se da će vam se svidjeti fotke!

Maja




















sweater / dzemperak : Sheinside (here)
skirt / suknja : Sheinside (here)
shoes / cipele : Asos
bag / torba : Pieces via Asos


19 comments:

  1. Moj deda je iz Blagaja, pa mi je uvijek drago kada odem tamo :) Nisam bila nekoliko godina, a od tvojih fotografija sam dobila želju da ga opet sutra posjetim..a i uslikam nekoliko postova tamo haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi, mozes otici kad pozelis, zavidim ti :)

      Delete
  2. Nice skirt dear!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/04/overall-playsuit-with-dresslink.html

    ReplyDelete
  3. Stvarno je prelijepo, vjerujem da si uzivala. I sama volim skrivena mjesta u prirodi, tu je uvijek naljepse :)\

    ReplyDelete
  4. Divna suknja! Obozavam cvetni print :)

    Pogledajte nas post o maturskim haljinama : http://ourfashionworlds.blogspot.com/2015/04/kraljica-maturske-veceri-1.html?m=1

    ReplyDelete
  5. This place is beautiful! Love ur glasses!
    Chichistashan.blogspot.in

    ReplyDelete
  6. Baš si me nasmejala :D Tako je to, čeznemo za nekim dalekim krajevima dok neko iz tih istih krajeva čezne za nečim što nam je ispred nosa... Predivno mesto koje mi je takođe poznato sa istog bloga, a evo, i ti si potvrdila da je vredno posete pa se nadam da ću otići i ja nekada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, super mi je njen blog, uvijek otkrijem neka mjesta vrijedna posjete ;) :*

      Delete
  7. Anonymous1/5/15 18:35

    Jao ja sam tamo bila mnostvo puta, ali evo vec sada zakazujem novo druzenje sa ovim predivnim mjestom, suknja mi je med !!!

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete
  8. Love ur skirt n sunnies!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  9. Suknja je die for :D

    https://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prelepa suknica i pre cool cipelice.
    Predivno!
    http://kenguristyle.com

    ReplyDelete
  11. Wow this place looks absolutely amazing and so scenic! Loving the print of the skirt and how you've styled it!

    Hope you'll take the time to check out my blog and let me know what you think! ;)

    Helen xx
    http://CH1K.com

    ReplyDelete
  12. Prekrasno mjesto i kombinacija, idem bas da vidim tu suknju sad :)

    ReplyDelete
  13. Ne radi link za suknju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zasto ti nece, meni normalno otvara :/

      Delete
  14. Anonymous10/5/15 14:54

    Bajka. Sve tvoje kombinacije kao i ti sama zaista su magicne. Mozes li me posavetovati za broj suknje,da li odgovara onom koji rehularno nosis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti <3 Ja nosim XS/S a sa Sheinside uvijek narucujem M, malo su im drugacije mjere mozes pogledati pored svakog artikla budu istaknute. Inace mi odgovara njihovo M ali ova suknja mi je malo siroka u struku, mislim da je mogla i S ;) :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...