expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14 Oct 2013

Postcards from Paris - Tour Eiffel

Striped top + flare jeans + Paris = cliché! I know, but I just couldn't help it! You know the sentence 'When in Rome, do as the Romans do', so that's what I'm trying, to do like a Parisienne :) This was our official first day of visiting Paris, and it was reserved for the Tour Eiffel , of course. We started the day on Trocadero square, where you can take amazing photos of the Eiffel. Beside, there was held a Sacai show as a part of PFW, and there was many stylish people around. We continued to Champs-Elysees and visited Grand and Petite Palais, and then crossed the most beautiful bridge over Seine, Pont Alexandre III. We were walking in direction Champs de Mars towards the Eiffel again, cause we had reserved tickets to get to the top that afternoon. I advise you all who want to go to Paris, to reserve the Eiffel ticket on line if possible, instead of queueing, you will save hours. The view from the top is  breathtaking, there are no words to describe it. You can spend hours just watching what's happening below. Enough with talking, I will now let you enjoy the photos and tell me if you like them!

Prugasta majica + zvoncare + Pariz = kliše! Znam. Jednostavno nisam mogla da odolim. Znate onu 'Kad si u Rimu, ponašaj se kao Rimljanin' e tako i ja pokušavam da se ponašam kao Parižanka ;) Čak sam kod nas tražila da kupim i crvenu beretku, ali je nisam našla. Dok u Parizu ih ima da se kupe na svakom koraku, ali za cijelo vrijeme boravka nijednu jedinu djevojku nisam vidjela da je nosi, hmm, neke stvari su izgleda samo mit! :) Ovaj zvanično prvi dan našeg obilaska sam rezervisala za obilazak Ajfelovog tornja, naravno, iz svih mogućih uglova i perspektiva. Dan smo započele na trgu Trocadero odakle se pruža predivan pogled na Ajfelov toranj. U teatru koji se tu nalazi održavala se revija modne kuće Sacai u okviru Pariške nedelje mode, tako da je bilo mnogo stylish ljudi okolo. Zatim smo otišle do Jelisejskih polja, obišle Grand i Petite Palais, pa smo preko meni najljepšeg mosta u Parizu, Pont Alexandre III, prešle Senu i krenule nazad ka Marsovim poljima. Vraćamo se prema tornju, jer smo to poslijepodne imale zakazano penjanje liftom na njegov vrh. Savjetujem sve koji planiraju da posjete Pariz da pokušaju da uplate karte za Ajfelov toranj preko neta, jer ćete uštedjeti dosta vremena, govorim o satima, koji su u Parizu itekako bitni kada želite da obiđete što više. Pogled sa vrha je teško opisati riječima, zaista oduzima dah. Možete provesti sate posmatrajući šta se dešava daleko ispod vas. Dosta je bilo priče, pustiću vas da pogledate fotografije. Zanimaju me vaši utisci?

Maja

































jacket/jakna: New Yorker
top/majica: thanks to Romwe (here)
jeans/farmerke: Roxy
shoes/cipele: River Island
bag/torba: Asos (here)
cap/kapa: thanks to Choies (here)
rings/prstenje: H&M



26 comments:

  1. jako su lepe fotografije, vidi se da uzivas.

    ReplyDelete
  2. Kao i svaki put do sad-SAVRSENO!

    ReplyDelete
  3. steta sto nisi imala crvenu beretku, zamisljam kako bi to dobro doslo na ovu cijelu kombinaciju :) ali i ovako prekrasna ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se za crvenu beretku :D
      Divne fotografije<3

      Delete
    2. izgledas totalno šik :)

      Delete
  4. Lijepe su slike, torbica je preslatka a u taj srce prsten sam zaljubljena!

    ReplyDelete
  5. Vec sam ti rekla da mi se ta torba mnogo dopada. Fotografije iz Pariza nekako uvek oduzimaju dah, zaista sve mi se svidja.
    Da, i ova kombinacija na sestri je savrsena! :)

    ReplyDelete
  6. sestra ti je prekrasna, kao i ti, fotografije odlične :*

    ReplyDelete
  7. Divno stvarno, uzivala sam u postu!:)

    ReplyDelete
  8. pa sta ako je klise:-) nema boljeg outfit-a za pariz:-)

    ReplyDelete
  9. beautiful outifit! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  10. Baš mi dobro dođu ovi tvoji postovi iz Pariza jer i sama idem uskoro :) Prelepo je zaista, i nije kliše, meni je slatko što si se obukla tako, ne bi bilo isto u nekom drugom gradu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja. Trudim se da postove sa putovanja pravim kao foto-putopise, kako bi eventualno mogli korisiti nekome ko takodje planira da posjeti isto mjesto ;)

      Delete
  11. Ovako prelijepe fotografije nisam vidjela dugo..Svaki tvoj post je toliko dobar da se moras vratiti par puta da pregledas sve a o kombinacijama da i ne pricam jer volim sve sto obuces :)) savrseno <3

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. farmerke odlicne! pozz Dada

    ReplyDelete
  13. Divne slicice <3 kombinacija je super, bas onako za Pariz!
    Trebala si i crvenu beretku da kupis, nema veze sto niko ne nosi, super bi ti se uklopila :))

    ReplyDelete
  14. Ugledala sam devojku u zutom kaputicu, i ostala bez teksta. Prelepa, prezgodna, divan ombre! Zatim procitala komentar i shvatila da ti je sestra. Pa blago tebi! Davno nisam videla lepsu devojku :)
    Danica D.

    ReplyDelete
  15. Bila sam u Parizu, divan grad, a slike predivne! :-)
    Pratim te ! :-*

    Poseti moj blog:
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...