expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 Oct 2013

Russian doll




Don't know why, but when I saw this shirt from Aupie.com (find it here), I imagined this outfit and thought of Russia. I never visited that beautiful country, but will one day. I can see myself walking around Red square in Moscow wearing this particular outfit. Maybe it's because lately I'm totally obsessed with Russian fashion clan, or Russian dolls as they call Mira Duma, Elena Perminova, Ulyana Sergeenko and few more, if you ask me, perfectly styled Russian ladies. Their fashion expression inspires me a lot. This row silk skirt is my design, I have it for a long time now but waited to match it perfectly, as I think I did in this outfit. Matryoshka dolls are here so you can feel that Russian spirit of this story. Do you like it?

Ne znam zašto, ali kada sam birala ovu košulju sa Aupie.com (možete je pogledati ovdje), u glavi sam odmah zamislila ovu kombinaciju i na pamet mi je pala Rusija. Još uvijek je nisam posjetila ali imam jaku želju. Totalno mogu sebe da zamislim kako u ovome šetam Crvenim trgom u Moskvi. Možda je to zbog toga što sam u zadnje vrijeme opsjednuta tzv. Ruskim modnim klanom ili "Russian dolls" kako nazivaju Miroslavu Dumu, Elenu Perminovu, Ulyana Sergeenko i još par po meni izvrsno stilizovanih Ruskinja. Njihov doživljaj mode me jako inspiriše. Suknja od sirove svile je moj dizajn, tetka mi je uradila još davno, ali sam čekala da se sve kockice poklope da mogu da je iznesem na pravi način. Babuške, poklon od mame, a inače i omiljeni suveniri koje posjedujem, su tu da dočaraju duh Rusije. Sviđa li vam se ova malo drugačija priča?

Maja











shirt/košulja: Aupie.com (here)
skirt/suknja: Balkan Style
boots/čizme: Miss Sixty
bag/torba: Non branded
earings/naušnice: Aldo





ROMWE SALE
Super slim price flash sale!  Only 20 hours LEFT!
Hot items back season!  $16.99 up!
Don’t miss, girls!

59 comments:

  1. Ukrala bih ti tu košulju.
    Sve je predivno<3

    ReplyDelete
  2. prava ruska lutkica! :**
    mene je ovo oduševilo, i što se tiče babuškica obožavam ih, imam ih stvarno puno! :)

    ReplyDelete
  3. Ti devojko stvarno umes,svaki tvoj post je prica za sebe.Uzivam u prelepim fotografijama,svaka cast,pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Trudim se da unesem malo raznovrsnosti i svaki ovakav komentar me jako obraduje, znaci da nije bilo uzalud ;)

      Delete
  4. Hola preciosa acabo de encontrarte por chicisimo y me encanta tu blo. Te invito a pasar por mi blog.Espero te guste,
    te gustaria que nos siguieramos .
    Asi estaremos en contacto besossss
    http://dolcevirginia.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Prelepe fotografije :D kako divno mesto za pravljenje fotki <3
    Kombinacija i frizura, takodje, divne! Ma odlican post!

    ReplyDelete
  6. wow, so gorge!!! love everything about this look!!!

    ReplyDelete
  7. love your skirt!!!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    ReplyDelete
  8. Postajes najbolja blogerka. U moru istih stvari jedina se izdvajas i to pozitivno :)
    Samo napred, Majo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bas tako. sustina je biti dosledan sebi cekati svojih pet minuta. samo da ostanes takva.

      Delete
  9. Uh, nemam reci.. obozavam boje koje su na tebi i nacin na koji si ih uklopila, sve ti odlicno stoji, frizura je pun pogodak + babuske kao zaokruzena prica :)

    ReplyDelete
  10. Toji postovi su price, koliko lijepe garderobe, fotografija, ambijenta s takvim tekstom propratis da je sve zapanjujuce divno!

    ReplyDelete
  11. Predobro, volim boje, cijelu priču sa fotografijama.. Zaista me oduševiš svaki put kada pogledam novi post :**

    ReplyDelete
  12. everything looks so well put together! I love every piece individually, but mostly how you combined them.. very interesting and eye catching :)

    Andra

    http://www.andradorolti.com/

    ReplyDelete
  13. Zeno,ne zato sto te znam i sto poznajem tvoju beskonacnu kreativnost,ali i da te vidim prvi put.kunem ti se-ovo izgleda tako svjetski!Kao da si izasla iz nekog modnog casopisa.Iz mora blogova i blogica,izdvajas se inovativnoscu i kreativnoscu.Ovo je tvoj prava vokacija i nadam se da ces se time baviti jos dugo ,dugo,a da ces biti uspjesna ,to ja odavno vec znam.Ivana M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se nadam, samo da mi ne ponestane snage, imam toliko ideja a malo vremena, vec sam na granici iscrpljenosti :))) Hvala drugo moja, volim najvise <3

      Delete
  14. divna je kombinacija ove nebo plave i braon boje. Slazem se da si dosledna svom stilu, to je za svaku pohvalu :)

    ReplyDelete
  15. svaka cast Majo! ne prestajes da me odusevljavas! ovo je savrseno :)

    ReplyDelete
  16. pa savrseno mesto za slikanje tog autfita. super suknja, frizura, babuske..ma sve!

    ReplyDelete
  17. Odusevila si me Majo! Prava si lutka! <3

    ReplyDelete
  18. Predzadnja slika je predobra, stvarno si izvrsna!

    ReplyDelete
  19. Nekako s tom kombinacijom si i mene podsjetila na ruskinju! Pogotovo pletenice, super!

    ReplyDelete
  20. cizme i kosulja ...savrseno =)

    ReplyDelete
  21. so lovely!!

    http://styleinlove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bajkovito, kao i tvoj stil!

    ReplyDelete
  23. Pravo si otkrovenje... pratimo te i u Crnoj Gori... pozdrav!!!

    ReplyDelete
  24. Odusevis me svaki put! Ne samo da slikas outfit, vec napravis jednu malu pricu od svega toga!

    ReplyDelete
  25. Ostala sam zatecena,sve je divno,divno..bravo.Torba nije brendirana ali je prekrasna pa me zanima gdje si je kupila(naravno ako nije tajna).pozz iz Bl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da nije tajna, ali ne znam ni ja :) Mama mi je kupila u Italiji prosle godine, ne znam tacno u kojoj radnji, ne sjeca se ni ona ;)

      Delete
  26. Niko ne moze osporiti da imas stila, samo tako nastavi! Sta mislis o tome da umesto ovih cizama za ovu kombinaciju odaberes elegantnije tj manje rogobusne cipele? Pre svega zbog linija presecanja.. Na ove cizme bi pre isla suknja nesto iznad kolena. Manite se ruskih prof....ca, one su globalne splavarke i sponzoruse, operisane od stila, jedino sto imaju je mnogo para sa kojima sve kupuje pa i stiliste koje kriju od javnosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa elegantnim cipelama ne bih docarala pricu koju sam zeljela, namjerno sam izabrala ove cizme. Ne znam na koga mislis kad tako generalizujes citavu jednu naciju, ali ove djevojke koje sam nabrojala u tekstu su po meni olicenje stila i samo mogu posluziti za uzor sto se tice oblacenja! Pozz ;)

      Delete
  27. Otkrij nam lokaciju. :)

    ReplyDelete
  28. Ajmeeeee...ovo je divno, predivno! Tako si to dobro složila, meni se baš sviđa što su ove genijalne čizme našle svoje mjesto u ovom outfitu! WOW!!! Predivno! Sve bih to na sebe kopipejstala! Ilina

    ReplyDelete
  29. Super ti je kombinacija. Predivno je sve!
    P.S. Moram da te ispravim. Nisu to babuske,pravi naziv je Matrjoske (Матрёшка ) ;) :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, tako sam i napisala u tekstu na engleskom ;) Ali u nasoj zemlji je ustaljen naziv babuske i ja volim tako i da ih zovem, ne znam, nekako mi milije :) Hvala na sugestiji, pozz :*

      Delete
  30. Svaki tvoj post kad vidim pomislim- ona je svetska a ja je znam, koja cast!!!! Makice ovo je stvarno fantasticno, ti si toliko kreativna i stvarno drugacija od ostalih i samo napred....ljubim te punooo Maja P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe ko ce me hvaliti ako ne druge moje, doduse vi me najbolje i poznajete <3 Ljubim Makija mog :*

      Delete
  31. Prelijepo sve uklopljeno i stajling i mjesto i babuske. Predivno.

    ReplyDelete
  32. odlicno, svaka cast! Sve mi se dopada! Pozz Dada

    ReplyDelete
  33. Predivno!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  34. Ma prekrasna si, svaki put sve bolja i bolja. Samo naprijed :)

    ReplyDelete
  35. Muy chulas las botas para un paseo por el bosque.

    ReplyDelete
  36. Najbolja si bligerka i obozavam te ali ovo je ubedljivo najgora kombinacija na tvom blogu. Izvini ali mislim da zelis da cujes sva misljenja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da zelim da cujem razlicita misljenja. Znam da ovo nije kombinacija koja ce se svakom svidjeti, ali ja volim da eksperimentisem i meni se npr. svidja rezultat. Isto tako znam da bi malo djevojaka kod nas ponijelo ovakvu kombinaciju ;) Tebi hvala na komentaru svakako :*

      Delete
  37. you are gorgeous doll! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  38. You look very-very lovely !)) But I dodn't associate your look with Russia, maybe cos tired of Moscow a lot and our girls are not so stylisg...)) But anyway it's interensting to look and read about your inspiration)
    Hello from cold country!
    Christine
    http://www.lunesque.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...