expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8 Oct 2013

Postcards from Paris- Versailles




Finally new outfit post from Paris is here! I wanted to show you this amazing coat I got thanks to Sheinside.com, find it here. I'm in love with it, it is a statement piece so the rest of the outfit is simple. I needed something comfortable to spend the whole day in. This day was reserved for visiting beautiful Palace of Versailles. Don't know what impressed me more, rooms of the palace or it's gardens. When you enter the palace it's like you are back in those days of the kings, with it's marvellous furniture, painted ceilings and many crystal chandeliers that give special light to these rooms. On the other side there are endless gardens, fountains, alleys, lakes, you can get lost in here literally. Beside the palace there are Grand and Petite Trianon and Marie Antoniette's estate which she got as a present from her husband Louis XVI and it is open for public only from the year 2006. Away from the glory of the big palace, here you can enjoy in silence, beautiful nature, swans and ducks floating on the lake and untypical architecture of the buildings. There is so many photos in this post, but I wanted that you, the ones who haven't yet visited Versailles, walk through it with me following the steps of French kings. Hope you will enjoy it as I did!


Novi outfit post iz Pariza je konačno tu. Neću krenuti od prvog dana našeg boravka, zato što želim da vam pokažem ovaj mantil u koji sam naprosto zaljubljena otkad je stigao. Možete ga pronaći na online trgovini Sheinside.com, ovdje. Sam po sebi je efektan, dovoljan, ostatak outfita je jednostavan, prati ga po bojama. Trebalo mi je nešto udobno u čemu ću provesti cijeli dan. Ovaj četvrti dan našeg boravka u Parizu bio je rezervisan za posjetu predivnoj palati Versaj i njenim vrtovima. Ne znam šta je na mene ostavilo jači utisak, da li unutrašnjost palate koja odiše nekim starim vremenima, oslikanim svodovima, namještajem od koga zastaje dah i bezbrojnim lusterima od kristala koji daju notu prefinjenosti, ili pak vrtovi palate, beskrajna zelena prostranstva u kojima se možete izgubiti. Bukvalno. U krugu palate Versaj su i Grand Trianon, Petit Trianon kao i seoce u okviru posjeda Marije Antonaete, koji je otvoren za javnost tek od 2006 god. Udaljen je nekih pola sata hoda od palate. Dobila ga je na poklon od svog muža Luja XVI i niko bez njenog poziva nije mogao da dođe na ovaj posjed.  Daleko od sjaja velike palate, ovdje možete uživati u netaknutoj prirodi, patkama koje plove jezerom, cvrkutu ptica i netipičnoj arhitekturi objekata. Previše je fotografija, znam, ali željela sam da vam dočaram Versaj i da zajedno sa mnom krenete u ovu šetnju stopama francuskih kraljeva. Nadam se da ćete uživati u fotografijama!

Maja




Hall of Mirrors



 
The King's Bedroom



Queen's Bedcahmer



Versailles gardens






Alley on the way to the Trianons




Grand Trianon







Petite Trianon



Marie Antonaette's estate






coat/ mantil : SheInside.com (here)
shirt/košulja: H&M
pants/ pantalone: Zara
booties/čizmice: River Island via Asos
bag/torba: Non branded - gift from mum from Turkey

37 comments:

  1. Kako su lepee fotografije! Mantil mi je bozanstven!:)

    ReplyDelete
  2. Jedinstveno - kao i uvek. Lep provod! :)

    ReplyDelete
  3. fantastično izgledaš, a fotografije oduzimaju dah :)

    ReplyDelete
  4. Savrsene slike,savrsen outfit!Predobro!xc

    ReplyDelete
  5. Post je jednostavno predivan, a fotografije savršene!
    Izgledaš diiivno!!! Mantil je wow! :D

    ReplyDelete
  6. Izgleda predivno :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous8/10/13 21:02

    Mantil je predivaaaan, kao i sve fotografije. Prateci tvoj post interesovalo me, koji puder za lice koristis? Pozicc :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Bas pred put sam promjenila puder, uzela sam da probam Max Factor FF 3u1, ranije sam koristila Deborah 24 Ore Perfect i mislim da cu se vratiti na taj :) Uvijek preko stavljam Max Factor Creme Puff

      Delete
  8. presavršene fotografije :*

    ReplyDelete
  9. Divne fotografije. Ovaj kaput ti je fantastičan!

    ReplyDelete
  10. kaput je prekrasan :) cizme mi se isto jaaako svidaju!

    mfashionfreak♥blog

    ReplyDelete
  11. I love your look
    the coat just amazing
    Perfect for fall as well
    Veyr cute
    Please visit my blog as well
    http://irenadworld.blogspot.com.es/

    Irena

    ReplyDelete
  12. Mantil je odčličan. I kroj i boje. bar se meni dopadaju te neobične stvari! A za Pariz i Versaj nemam šta da dodam, zaista su čarobni i nadam se da ću uskoro otići. Moj muž je bio i oduševljen je, a moraće i mene da vodi ;)

    ReplyDelete
  13. Uzivala sam gledajuci slike i prisjecala se mog proslogodisnjeg boravka tamo :))) Zelim opet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zelim da posjetim sto je vise gradova moguce i uvijek kazem ne bih isla ponovo u neki grad, ali Parizu cu se definitivno vratiti jednog dana :)

      Delete
  14. Savrsene fotografije, i taj mantilic mi je prekrasan ;)
    Divna si draga ;)
    xoxo

    ReplyDelete
  15. Paris je moja ljubav na prvi pogled!! Tačno ti "zavidim" na provedenom vremenu tamo!! :D
    Fotografije su preljepe, kao i tvoj outfit, naravno!! :D (Y)

    ReplyDelete
  16. kaput je savrsen i zaista efektan i odlicno si ga iskombinovala sa jednostavnijim outfitom! a zvidim ti i ja :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/


    ReplyDelete
  17. Predivne fotografije! Nadam se posjeti Parizu sledece godine.

    PS Mantil je sjajan

    ReplyDelete
  18. Fotografije su prelepe, bas sam uzivala :) A tek mantil, divan je :)

    ReplyDelete
  19. Mantil je savršen, kao i fotke! Prava uživancija od posta:)

    ReplyDelete
  20. Dopada mi se bas! Skroz je cool kaputic a tvoja kosa je divnaaaaa

    ReplyDelete
  21. Prelijepo putovanje i slike.
    Kod tebe znam da ne moze biti greske u kombinacijama..Meni se mnogo svidja i ovaj mantil prelijep :*

    ReplyDelete
  22. Super stajling :D i divne, divne, divne slicice! <3

    ReplyDelete
  23. Kaputic mi je kao stvoren za tebe! :) uzivam u postu, od ambijenta i fotki, do tebe i kombinacije...cak se i stilski uklapas u ambijent! Diivno!! <3

    ReplyDelete
  24. absolutely fabulous coat! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  25. divna :) a kaput je genijalan!

    ReplyDelete
  26. Bila sam 2 puta u Parizu, i moram priznati da savrseno izgleda bas kako si ga ti predstavila! Predivna si! Kao i kombinacija! Mantilom sam odusevljena! Pratim od sada!;) pozdrav iz Crne Gore

    ReplyDelete
  27. Predivan i mantil i fotografije :)

    ReplyDelete
  28. ovaj kaputic ja extra, a i ceo post:-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...